کار و فناوری رضوانشهر

علمی،آموزشی و فرهنگی

کار و فناوری رضوانشهر

علمی،آموزشی و فرهنگی

کلمات کلیدی
نویسندگان

۳ مطلب در خرداد ۱۳۹۵ ثبت شده است

۲۲
خرداد


روش نگهداری گل لی لی صلح,پرورش و نگهداری گل لی لی صلح

گل لی لی صلح سمی است اما به انسان آسیب نمی رساند


لی لی صلح، پاک کننده استون
گیاه اسپاتی فیلوم که به آن لی لی یا لی لی صلح یا دوستی هم می گویند، 40 گونه مختلف دارد. این گیاه سمی است اما به انسان آسیب نمی رساند. این گیاه از گیاهانی است که برگ های گسترده داشته و گل هم دارد. رنگ گل های آن سفید، صورتی کمرنگ، قرمز و قرمز ماتیکی است. برگ های آن سبز براق بوده و ارتفاع این گیاه به 60 سانتی متر هم می رسد. بهترین مکان برای قراردادن این گل، اتاق پذیرایی است. به این دلیل که گل های زیبای آن به اتاق جلوه خاصی می دهد. اتاق خواب هم انتخاب خوبی برای حضور اسپاتی فیلوم با گل های خاص و زیبایش است.

  • هاجر شکوری
۲۲
خرداد



گرافیک,رشته گرافیک,هنر گرافیک

گرافیک سنتی شامل خطاطی، نقاشی دو بعدی و کنده کاری می باشد

 

معرفی رشته گرافیک

گرافیک هنری است که توانسته بسیاری از هنرها را به خدمت گرفته و اصیل ترین وظیفه خود را که انتقال پیام است به خوبی به انجام رساند. گرافیک مترادف هنر ترسیمی، تصویرسازی، نمودار یا طرح همراه با موضوعات چاپی می باشد. گرافیک در دو مفهوم قدیم (سنتی) و جدید(نوین) متمایز میگردد که در مرز بین این دو پدیده چاپ قرار دارد.

گرافیک چیست؟

گرافیک از واژهٔ یونانی graphikos است و به معنای آنچه است که مربوط می‌شود به طرح زدن و طراحی. تعریف دیگر از گرافیک هر کار و یا شیوهٔ مربوط به کشیدن تصویر از روی یک چیز و یا از انگاره آن است. بنابراین همهٔ پدیده‌هایی را در بر می‌گیرد که ایجاد شده‌اند: به شکل یک نشانه، علامت، نقشه، طراحی، کشیدن از روی یک چیز و به ویژه طراحی خطی یک پدیده.

  • هاجر شکوری
۲۰
خرداد


ویژگی های گلدان Clairy, گلدان Clairy, راههای کاهش سموم خانه

گلدان Clairy

 

این گلدان کوچک 85 درصد سموم خانه شما را کاهش می‌دهد + تصاویر
همواره شنیده‌ایم که گیاهان می‌توانند با تولید اکسیژن شرایط محیطی را برای زندگی انسان بهتر کنند. به همین دلیل محققان گلدان جدیدی به نام Clairy را طراحی کرده‌اند: یک گیاه آپارتمانی کوچک که درون یک گلدان سرامیکی دارای فن کاشته شده است و می‌تواند سموم موجود در هوا را مکش کند.

  • هاجر شکوری