کار و فناوری رضوانشهر

علمی،آموزشی و فرهنگی

کار و فناوری رضوانشهر

علمی،آموزشی و فرهنگی

کلمات کلیدی
نویسندگان

۵ مطلب در مرداد ۱۳۹۷ ثبت شده است

۱۶
مرداد

خانه داری: بی شک همه ی شما با نکات و جزییات بزرگ و کوچک خانه داری تا حدودی آشنایی دارید اما اگر دوست دارید در امر خانه داری حرفه ای تر عمل کنید بهتر است با این مطلب از چیدانه همراه باشید تا با هم با نکات خانه داری بیشتر آشنا شویم پس با ما همراه باشید.

نکات خانه داری: تمیز کردن کابینت چوبی

اگر کابینت های شما چوبی است بهتر است نگاهی دقیق تر به آن باندازید، تا با لکه های ریز چربی و روغن که روی آن جمع شده ات بیشتر آشنا شوید و سریع تر اقدام به تمیز کردن آن نمایید، برای این منظور کافی است روغن گیاهی را با جوش شیرین مخلوط کنید و با کمک یک مسواک قدیمی شروع به تمیز کردن کابینت ها کنید، مطلب ساده ترین روش پاک کردن لکه کابینت ها و سطوح چوبی! می تواند در این زمینه اطلاعات بیشتری به شما بدهد.

  • هاجر شکوری
۱۳
مرداد

داستانهای کوتاه از شیخ بهایی

روزى شاه عباس به شیخ بهایى گفت: دلم مى‏خواهد ترا قاضى القضات کشور نمایم تا همانطور که معارف را نظم دادى،دادگسترى را هم سر و سامانى بدهی،بلکه حق مردم رعایت شود.

شیخ بهایى گفت: قربان من یک هفته مهلت مى‏خواهم تا پس از گذشت آن و اتفاقاتى که پیش خواهد آمد،چنانچه باز هم اراده ی ملوکانه بر این نظر باقى بود دست به کار شوم و الا به همان کار فرهنگ بپردازم.

  • هاجر شکوری
۱۳
مرداد

نگهداری گیاهان ، گیاهان

مدیر اجرایی شرکت رباتیک به تازگی توانسته است رباتی فوق العاده را طراحی کند که قادر به نگهداری گیاهان می باشد.

  • هاجر شکوری
۱۱
مرداد
  • هاجر شکوری
۰۶
مرداد

* قبل از انجام هر کار راهکارهای متفاوت را بررسی کنیم*


میگویند در کشور ژاپن مرد میلیونری زندگی میکرد که از درد چشم خواب بچشم نداشت و برای مداوای چشم دردش انواع قرصها و آمپولها را بخود تزریق کرده بود اما نتیجه چندانی نگرفته بود.

 

وی پس از مشاوره فراوان با پزشکان و متخصصان زیاد درمان درد خود را مراجعه به یک راهب مقدس و شناخته شده می بیند.*

 

*وی به راهب مراجعه میکند و راهب نیز پس از معاینه وی به او پیشنهاد کرد که مدتی به هیچ رنگی بجز رنگ سبز نگاه نکند. پس از بازگشت از نزد راهب، او به تمام مستخدمین خود دستور میدهد با خرید بشکه های رنگ سبز تمام خانه را با سبز رنگ آمیزی کند.همینطور تمام اسباب و اثاثیه خانه را با همین رنگ عوض میکند.

  • هاجر شکوری