کار و فناوری رضوانشهر

علمی،آموزشی و فرهنگی

کار و فناوری رضوانشهر

علمی،آموزشی و فرهنگی

کلمات کلیدی
نویسندگان

آموزش نرم افزار ترسیم با رایانه پایه نهم

جمعه, ۱۷ مهر ۱۳۹۴، ۱۰:۳۱ ب.ظ
  • هاجر شکوری

نظرات  (۷)

  • رستم پور هفتخوانی
  • با عرض سلام و خسته نباشید .از زحمات شما بخاطر تمامی مطالب و مخصوصا مطالب مربوط به پایه نهم درس کار و فناوری تقدیر می نمایم.امید است بتوانید مرا با روشهای خوبتان توانمند نمایید.
    پاسخ:
    با سلام و خسته نباشید خدمت شما همکار گرامی که مرا مورد لطف و محبت خود قرار دادید .من همیشه محتاج نظرات سازنده شما هستم.
    سلام و عرض ادب
    دستتون دردنکنه.خ به کار اومد
    پاسخ:
    سلام خواهش می کنم
  • std screening near me
  • اگر میخواهید تجربه خود را بهبود ببخشید، فقط از این صفحه وب بازدید میکنید و به روزرسانی میشوید
    با آخرین به روز رسانی اخبار به روز رسانی ارسال شده در اینجا.
  • imvu credits hack
  • این طراحی شرور است! شما مطمئنا می دانید که چگونه خواننده را سرگرم نگه دارید.
    بین شوخ طبعی و فیلم های شما، من تقریبا نقل مکان کرد تا وبلاگ خودم را شروع کنم (خوب، تقریبا... هاها!) شگفت انگیز شغل.
    من واقعا از آنچه شما باید گفته اید، لذت بردم، و بیشتر از آن، چگونه آن را ارائه دادید.
    بیش از حد سرد!
  • cam4 token hack password.txt
  • سلام من وبلاگ خود را با استفاده از msn پیدا کردم. این مقاله واقعا به خوبی نوشته شده است.
    مطمئن هستم که آن را نشانه گذاری کرده ام و دوباره به خواندن بیشتر می روم
    اطلاعات مفید شما. از پستتان ممنونم. مطمئنا برگشتم
  • Nintendo giveaway
  • Hmm هر کس دیگری با مشکلی با تصاویر در بارگذاری این وبلاگ است؟
    من سعی می کنم بفهمم که آیا مشکل من در پایان من و یا اگر باشد
    این وبلاگ است. هر گونه بازخوردی قابل تقدیر است.
    پاسخ:
    سلام بر شما بازدید کننده محترم.ممنون از اینکه از وبلاگ من بازدید کردید.من درست متوجه نشدم در بارگیری تصاویر به مشکل برخوردید؟
    قطعا در مورد این موضوع زیاد است.
    من تمام نقاطی که شما ساخته اید را دوست دارم.
    پاسخ:
    متشکرم

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">