کار و فناوری رضوانشهر

علمی،آموزشی و فرهنگی

کار و فناوری رضوانشهر

علمی،آموزشی و فرهنگی

کلمات کلیدی
نویسندگان

خوشامد گویی

چهارشنبه, ۱۶ دی ۱۳۹۴، ۰۸:۰۴ ب.ظ

  • هاجر شکوری

نظرات  (۳۲)


ممنون از سایت آموزندتون. از وقتی که باسایت شما آشنا شدم،چیز های جدیدی یاد‌گرفتم.....


پاسخ:
ممنون دختر گلم امیدوارم همیشه در حال پیشرفت باشید
  • فرشید نوروزی
  • با سلام و عرض ادب خدمت همکار محترم،وبلاگ بسیار خوبی دارید از زحمات شما سپاسگزارم . از این که به وبلاگ ما سر زدید بسیار خوشحال شدم امیدوارم با نظرات خود ما را یاری فرمایید با تشکر از شما همکار محترم .
    پاسخ:
    از لطف و محبت شما همکار محترم سپاسگزارم
    ممنون از سایت‌خوبتون،روز‌معلم‌را‌به شما‌تبریک‌‌عرض‌می‌کنم.
    پاسخ:
    خواهش میکنم
    سلام دوست عزیز 

    امیدوارم همواره موفق باشی 
    وبلاگ زیبا و کارآمدی ایجاد کردی 💝
    پاسخ:
    سلام ازشما بسیار ممنونم که وقت گذاشتید و به وبلاگ من سر زدید

  • نازنین زهرا
  • سلام خانم شکوری خسته نباشید لطفا میشه  کیف پودمان بافت رو توضیح بدین اگه میشه زود توضیح بدین
    پاسخ:
    سلام دخترم.ممنون.اول 50تا نی را کنار هم بذارید بعد دو رنگ کاموای خیلی کلفت را بهم گره زده و  وسط ردیف نی ها نگه داشته و یکی از زیر و یکی از روی نی ها رد میکنیم تا آخر یک ردیف .سپس در ریف دوم یک رنگ کاموا را بالای کار و رنگ دیگر را پایین کار نگه داشته و همینطور هر ریف را یکی از زیر و یکی از روی نی ها رد میکنین تا اینکه بافت کامل شود.پس از هر ردیف بافت با انگشت بافتها را به هم نزدیک کنید تا فاصله بین آنها نیفتد .بافت که کامل شد(یک بند انگشت از نی ها خالی بماند)سپس از همان کاموابه تعداد طول نی مثلا 50برابر طول نی جدا کرده و با سوزن پلاستیکی از لای نی ها یکی یکی رد میکنیم.(باید مواظب باشیم سوزن از نی خارج نشود)بعد از اینکه سوزن را از لای هر نی خارج کردیم همان نی را هم از بافت خارج میکنیم.بدین ترتیب یک بافت داریم که میتونیم اونا با طرح دلخواه دوخته و تزئین کنیم.امیدوارم توضیحات کافی بوده باشه چون توضیح دادن کار عملی بدون دیدن کار یه کم مشکله.باز اگه سوال داری بفرمایید.اگه من کارم را شروع کردم فیلمشا میذارم
  • نازنین زهرا
  • سلام مرسی خانم شکوری.دستتون درد نکنه.
    پاسخ:
    خواهش میکنم عزیزم
  • نازنین زهرا
  • سلام.خانم شکوری.خسته نباشید. برای ترسیم پرچم ایران در برنامه brics cad قسمت رنگ کردن گزینه hatch رو که می زنم. باید بعد از اون چه گزینه ای رو بزنم تا قسمت قرمز پرچم رنگی بشه حتی گزینه ُsolid رو که می زنم و pick point رو میزنم منظورم اینه که بعد این مراحل باید چه کاری انجام بدم؟ اگه میشه زود جواب بدین.دستتون درد نکنه
    پاسخ:
    سلام عزیزم.بعد از گزینه hatchدر پنجره باز شده، روبروی  name یه مربع است که داخلش ...سه تا نقطه داره، اونا بزن.بعد solid بعدok
    سپس در قسمت بالا pick point in   رنگ قرمز را انتخاب کن و  دگمه space سپس  ok کن
    ابله همیشه دنبال ابله تر از خود میگردد که وی را تحسین کند . . .
    «بوالو»
    پاسخ:
    ما نیازی به تحسین نداریم.کار دانش آموزانمون را به اشتراک میزاریم تا از تلاششون قدردانی کنیم
  • علیرضا صباغ
  • با سلام و خسته نباشید.
    ممنونم از سایت خوب ساده تون واقعا مطالب خوبی رو داره
    من برنامه flip boom dodle رو از سایت شما دانلود کردمو راضیم.

    پاسخ:
    سلام بر شما بازدید کننده محترم.از لطف شما سپاسگزارم
  • دکوراسیون منزل
  • Spot on with this write-up, I seriously believe this site needs a great deal more attention. I'll
    probably be back again to read through more, thanks for the
    advice!
  • مقالات بازاریابی
  • Thank you for the good writeup. It in fact was a amusement account it.
    Look advanced to more added agreeable from you!
    However, how could we communicate?
  • مقالات دکوراسون داخلی
  • Can you tell us more about this? I'd want to find out more details.
    پاسخ:
    سلام و ممنون از بازدید شما
    عکس متحرک هر مو ضوعی را خواستید وارد سایت مربوطه شوید و باانتخاب عکس مورد نظر روی عکس  راست کلیک کرده وview image را انتخاب کرده و سپس آدرس سایت را کپی کنید و وارد وبلاگ خود شوید در پست مورد نظر روی افزودن از طریق اینترنت کلیک کرده و پنجره ای باز میشود که آدرس کپی شده را در مستطیل خالی pastکنید 
  • کربونات الصودیوم
  • of course like your web site however yyou need tto test the
    speslling oon several of your posts. Many of them are rife with spelling issues and I in finding it very troublesome
    to tell the truth then again I will definitely come back again.
  • سماد الیوریا
  • Thanks for sharing your thoughts about کار و فناوری.
    Regards
  • الصودا الکاویة
  • Attractive section oof content. I just stumbled upon your blog and in accession capital to
    assert that I gget actually enjoyed account your blog posts.
    Any way I will bee subscribig to your augment and even I achievement you access consistently quickly.
  • بهبود سئو سایت
  • Greetings from Carolina! I'm bored to tears at
    work so I decided to browse your blog on my iphone during lunch break.
    I love the info you present here and can't wait to
    take a look when I get home. I'm surprised at how quick your blog loaded on my mobile ..
    I'm not even using WIFI, just 3G .. Anyhow, very good blog!
  • دکوراسیون منزل
  • It's a shame you don't have a donate button! I'd definitely donate
    to this superb blog! I guess for now i'll settle for
    book-marking and adding your RSS feed to my Google account.
    I look forward to brand new updates and will talk about this
    website wiith myy Facebook group. Chat soon!
    WOW just what I was looking for. Came here by searching for کار و فناوری
    پاسخ:
    موفق باشید
  • مشاوره تحصیلی
  • Just want to say your article is as amazing. The clearness in your post is simply cool
    and i can assume you are an expert on this subject. Fine with your permission let me to grab your feed to
    keep up to date with forthcoming post. Thanks a million and
    please keep up the enjoyable work.
    پاسخ:
    از حسن توجه شما سپاسگزارم
  • مشاوره تحصیلی
  • What's up, everything is going well here and ofcourse
    every one is sharing facts, that's genuinely fine, keep up writing.
    پاسخ:
    متشکرم
  • مشاوره تحصیلی آنلاین
  • Fantastic items from you, man. I have have in mind your stuff previous to and you are just too excellent.
    I actually like what you've received right here, really like
    what you're stating and the best way by which
    you say it. You're making it enjoyable and you continue to take care of
    to stay it sensible. I can't wait to learn far more from
    you. That is actually a wonderful web site.
    پاسخ:
    بسیار ممنون و متشکرم
  • مشاور تحصیلی
  • I read this article fully about the resemblance of newest and preceding technologies, it's awesome article.
    پاسخ:
    سپاس از شما
  • مشاوره تحصیلی
  • I got this web page from my buddy who shared with me on the topic of this website and at the moment this time I am browsing this web page and reading very informative articles or reviews at this time.
    پاسخ:
    سپاس از شما. موفق باشید
  • مشاور تحصیلی
  • Hmm is anyone else experiencing problems with the pictures
    on this blog loading? I'm trying to determine if its a problem on my end or if it's the blog.
    Any responses would be greatly appreciated.
    پاسخ:
    من تصاویر را از اینترنت گرفته یا از گوشی وارد سایت میکنم .ایکاش مشکل شما را میدونستم
  • مشاوره تلفنی تحصیلی
  • I know this if off topic but I'm looking into starting my own weblog and was curious what all is required to get setup?
    I'm assuming having a blog like yours would cost
    a pretty penny? I'm not very web smart so I'm not 100% sure.
    Any suggestions or advice would be greatly appreciated.
    Appreciate it
    پاسخ:
    موفق باشید
  • مشاوره تحصیلی آنلاین
  • I'll right away take hold of your rss feed as I can't to find your e-mail subscription link or e-newsletter service.
    Do you've any? Kindly permit me recognise so that
    I may just subscribe. Thanks.
  • مشاوره تحصیلی تلفنی
  • Quality articles or reviews is the key to attract the users to visit the web
    page, that's what this site is providing.
    پاسخ:
    سپاس
  • مشاوره تحصیلی آنلاین
  • You actually make it appear so easy with your presentation but I in finding this topic to be really
    one thing which I think I might never understand. It seems too complex and extremely broad for
    me. I am having a look forward on your subsequent submit, I'll try to get the dangle of
    it!
  • مشاوره تحصیلی تلفنی
  • Hi! This post could not be written any better! Reading this post reminds me of my previous room mate!
    He always kept talking about this. I will forward this page to him.
    Pretty sure he will have a good read. Many thanks for sharing!
    پاسخ:
    خواهش میکنم
  • مشاوره تحصیلی
  • Ahaa, its fastidious discussion regarding this article at this place at
    this website, I have read all that, so at this time me also commenting at this place.
  • مشاوره تحصیلی آنلاین
  • If you are going for finest contents like I do, simply visit this web
    page all the time since it offers feature contents, thanks
    پاسخ:
    متشکرم
  • شرکت دکوراسیون داخلی
  • Good post. I learn something new andd challenging on sites I stumbleupon everyday.

    It will always be interesting to read through content from other authors and use
    something from otyer websites.

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">