کار و فناوری رضوانشهر

علمی،آموزشی و فرهنگی

کار و فناوری رضوانشهر

علمی،آموزشی و فرهنگی

کلمات کلیدی
نویسندگان

برای دانلود فیلم روی عکس کلیک کنید.


  • هاجر شکوری

نظرات  (۸)

با سلام
کارهای حاضر شده خیلی جالب و خلاقانه است. به مدیریت وبلاگ نیز خداقوت عرض می کنم که زحمت انعکاس این خیبر را به عهده گرفتند.
موفق باشید
پاسخ:
ممنون از لطف شما
سلام خانوم فیلم برای من باز نمیشه.باید چه  کار کنم؟
پاسخ:
سلام دخترم روی فیلم راست کلیک کن.openwithرا انتخاب کن بعدchoose default programرا انتخاب کن و با یکی از برنامه هایی که ظاهر میشود امتحان کن .
خانم چرا فیلم ها باز نمیشه؟

پاسخ:
سلام دخترم روی فیلم راست کلیک کن.openwithرا انتخاب کن بعدchoose default programرا انتخاب کن و با یکی از برنامه هایی که ظاهر میشود امتحان کن .
سلام خانوم لطفا  برنامه ی BIGASOFT  TOTAL  VIDEO  CONVERTER را هم در سایت بگذارید
سلام خانوم لطفا  برنامه ی BIGASOFT  TOTAL  VIDEO  CONVERTER را هم در سایت بگذارید
پاسخ:
سلام دخترم ،حتما میذارم
  • رستم پور هفتخوانی
  • سلام و عرض ادب این کارتان واقعا فوق العاده است.سپاس از زحمات شما.
    پاسخ:
    با عرض سلام و احترام خدمت همکار محترم،از حسن نیت شما سپاسگزارم،همیشه منتظر نظرات سازنده شما هستم
    باسلام وخسته نباشید ببخشیدخانم شکوری من باگوشی دان کردم فیلم بازنمیشه چکارکنم؟؟؟ممنون
    سلام خسته نباشیدخانم شکوری باعرض پوزش فیلم را بازکردم اماتصویری ازکلاس مامشاهده نشد ممنون
    پاسخ:
    سلام دخترم این فیلم قبل از اینکه از کلاس شما عکس داشته باشم ساخته شده انشالله مرحله بعدی فیلم کلاس شما هم خواهد بود

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">