کار و فناوری رضوانشهر

علمی،آموزشی و فرهنگی

کار و فناوری رضوانشهر

علمی،آموزشی و فرهنگی

کلمات کلیدی
نویسندگان

دانلود نرم افزار Flip Boom Doodle

جمعه, ۲۰ فروردين ۱۳۹۵، ۱۱:۴۲ ق.ظ

دانلود نرم افزارQuick Time Playerونرم افزار Flip Boom Doodle

آموزش نحوه نصب نرم افزار

توجه:برای نصب نرم افزار  Flip Boom Doodle

حتما باید نرم افزار Quick Time Player را نصب کرد








  • هاجر شکوری

نظرات  (۴۰)

سلام .خانم من نمیتونم برنامه رو نصب کنم.هنگام نصب رمز میخواد باید چی بزنم؟


رمزش چنده؟
پاسخ:
سلام .ممنون از بازدید شما
همراه خود نرم افزار شماره سریالش هست
سلام خسته نباشید وبلاگ خوبی دارید خیلی ممنون بابت نرم افزار
 موفق باشید
پاسخ:
سلام بر شما بازدید کننده محترم
از اینکه از وبلاگ من دیدن میکنید بسیار سپاسگزارم
شما لطف دارید
سلام وخسته نباشید چطوری میشه تصاویر بیشتری به نرم افزار اضافه کرد تصاویرش خیلی محدوده

پاسخ:
سلام .در صفحه اصلی روی علامت کتاب(+) کلیک کرده تا بتونید templateهایی را وارد قسمت library کنید.اول روی کتاب(+) کلیک کنید،تا یه صفحه جدید در libraryبرایتان ایجاد شود.سپس هر طرح یا نقاشی که خواستید در صفحه کار کشیده و رنگ آمیزی کنید و طرح خود را انتخاب کرده و روی فلش Export template کیک کنید تا به طرحهای مورد نظر شما اضافه گردد
سلام
پاسخ:
سلام و درود بر شما بازدید کننده محترم

نمیشه نصبش کنم چه کنم؟
پاسخ:
سلام بر شما.
اول باید نرم افزار QuickTime Player را نصب کنی
رمزش چنده!
رمزشو بگوید!
رمزش چنده؟
پاسخ:
برای نصب این نرم افزار ابتدا باید نرم افزارQuick time player را نصب کنی و بعد رمزش همراه خود نرم افزار هستش
سلام .خانم من نمیتونم برنامه رو نصب کنم.هنگام نصب رمز میخواد باید چی بزنم؟
پاسخ:
سلام دخترم تو مدرسه یادآوری کنم برات توضیح میدم
رمزش چند است

پاسخ:
سلام و وقت بخیر .رمز همراه خود نرم افزار است


User Name:Lord Of Softwares
License Key:6223-d2dc-12cc
خوبه
پاسخ:
ممنون
من الان quick time رودانلود کردم الان چی کار کنم

پاسخ:
سلام الان میتونید نرم افزار Flip Boom Doodle را نصب کنید
من کد رو که میزنم ارور میده و میپره ! چکار کنم؟
پاسخ:
اول برنامهQuickTimeplayerرا نصب کنید
رمزی که برای فشرده سازیش دادید رو نمی تونم پیدا کنم
من باwinrarاین رو باز می کنم ولی رمز می خواد تا از فشرده سازی در بیارم
لطفا رمز رو بگید 
پاسخ:
لطفا برنامهQuickTimeplayerرا نصب کنید
ببخشید وقتی می خواهم فایل 1 رو نصب کنم به مشکل بر می خورم .. یعنی وقتی که کامپیوتر از من می پرسه که می خواهید این فایل را باز کنید یا نه و وقتی بله را می زنم هیچی نمیاد


پاسخ:
با سلام خدمت شما بازدید کننده محترم،لطفا
اول برنامهQuickTimeplayerرا نصب کنید

پسورد لطفا

پاسخ:
از قسمت سریال کپی نمایید

رمزشو بزار همین جا دیگه

 

پاسخ:

User Name:Lord Of Softwares
License Key:6223-d2dc-12cc

از سریالشم کپی میکنی باز مال این نیست مال اون یکیه

 

ممنون

پاسخ:
خواهش میکنم
I think what you puЬlished was aсtualⅼy very logical.

But, consider this, what if you added a little infоrmation? Ι mean, I don't ԝant
to tell y᧐u hoᴡ to run your blog, but what if you added a
title to possibly gгab a рerson's attention? I mean دانلود نرم افزار Flip
Boom Doodle :: کار و فناوری رضوانشهر
is kinda boring. You should peek at Yahoo's home page and note
how they create post titles to grab people to click.

You might add a related video or a related pic
or two to grab people excited about everything've written. In mʏ opinion, іt ᴡould bring yoᥙг posts a little bit more interesting.
Thankѕ for sһaring your thoughts on کار و فناوری.

Regɑrɗs

سلام ممنون از سایت  خبتون

پاسخ:
خواهش میکنم

چه جوری می تونم quick time playerرو نصب کنم

 

من quick time player رو هم دانلود کردم ولی برای استخراج هردو رمز میخواد

پاسخ:

User Name:Lord Of Softwares
License Key:6223-d2dc-12cc
با این رمز امتحان کنید

سلام ببخشید من هر چی که میکنم برنامه Quick Time نصب نمیشه.

میشه راهنمایی کنید. ممنون میشم

سلام ببخشید من هر چی که میکنم برنامه Quick Time نصب نمیشه.

میشه راهنمایی کنید. ممنون میشم

پاسخ:
فیلم آموزشیشا که گذاشتم لطفا نگاه کنید

سلام ببخشید من هر چی که میکنم برنامه Quick Time نصب نمیشه.

میشه راهنمایی کنید. ممنون میشم

سلام ببخشید کرک را چه بزنیم

پاسخ:

User Name:Lord Of Softwares
License Key:6223-d2dc-12cc

رمز اسلیش چیه خودتون از چه سایتی پیدا کردی بگید 

پاسخ:
User Name:Lord Of Softwares
License Key:6223-d2dc-12cc
با این رمز امتحان کنید
Thanks fоr finaⅼly talking about >دانلود نرم افزار Flip Boom
Ꭰoodle :: کار و فناوری رضوانشهر
پاسخ:
سپاسگزارم
Ι think what you posted made a great deal of sense.
But, what ɑbout this? what if you wrοtе a catсhier post titⅼe?

I aіn't suggesting yօսr content is not good, however what if you added a titlе that grabbed
a person's attеntion? I mean دانلود نرم افزار Flip Boom Doodle :: کار و فناوری رضوانشهر
is kinda plain. You ougһt to gⅼance at Yahߋo's home page and watch how they ⅽreate news titles to grab
viewers interested. You mіght try aⅾding a video or а pic or two to get people
interested about everything've got to say. Jᥙst my opіnion, it would bring your
posts a little livelier.
پاسخ:
از راهنماییتون متشکرم
Thanks for finally wгiting about >دانلود نرم افزار Flіp Boom Dߋodle :: کار و فناوری رضوانشهر
پاسخ:
خواهش میکنم
Thanks fоr sharing your thouɡhtѕ about کار و فناوری.
RegarԀs
پاسخ:
سپاسگزارم
WOW just ѡhat I was searching for. Came here by searching
for کار و فناوری
پاسخ:
موفق باشید

ببخشید رمزش چنده/

پاسخ:
User Name:Lord Of Softwares
License Key:6223-d2dc-12cc
با این رمز امتحان کنید

سلام ممنون از نرم افزارتون فقط من رمز رو چطور باید پیدا کنم

پاسخ:
User Name:Lord Of Softwares
License Key:6223-d2dc-12cc
با این رمز امتحان کنید
Thanks for finalⅼy writing abօut >دانلود
نرم افزار Flip Boom Doodle :: کار و فناوری رضوانشهر
پاسخ:
خواهش میکنم

سلام این فایل حجم ش خیلی زیاده

دمتون گرم به خاطر نرم افزاری به این خوبی خدا خیرتان بدهد

 

پاسخ:
موفق باشید

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">