کار و فناوری رضوانشهر

علمی،آموزشی و فرهنگی

کار و فناوری رضوانشهر

علمی،آموزشی و فرهنگی

کلمات کلیدی
نویسندگان

دانلود کتاب کاروفناوری هشتم چاپ95-96

شنبه, ۱۶ مرداد ۱۳۹۵، ۰۹:۵۹ ق.ظ

برای دانلود فایل اینجا را کلیک کنید.


 کاروفناوری هشتم           13.8 mb


با تشکر از جناب آقای طهماسب


  • هاجر شکوری

نظرات  (۴)

ممنون و مرسی
پاسخ:
خواهش می کنم
سلام
 چرا میزنم رو (اینجا)چیزی دانلود نمیشه 
شاید لینکش خرابه
رسیدگی کنین ممنون
پاسخ:
سلام ممنون از بازدید شما
من چک کردم دانلود شد و مشکلی نبود
باز هم بررسی میکنم.از مشکل پیش آمده عذر خواهی میکنم
عالی بود
پاسخ:
متشکرم
گزارش کارو فناوری رو چه جوری باید بنویسیم ( گزارش برای یک کار مثلا یه کار چوبی)
پاسخ:
سلام و عرض ادب خدمت باز دیدکننده محترم.
گزارش به صورت پروژه ای، در قالب مراحل نه گانه فناوری نوشته میشه.
شما برای هر یک از مراحل فناوری توضیحی در قالب کار خودتون مثلا چوب نوشته و بهتره که همراه تصویر باشه

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">